Děláme, co nás baví

Tvoříme texty na zakázku. Lidé říkají, že nám to jde. Můžete si nás najmout i vy.

Hledáte schopné copywritery?
Chcete výdělečné texty?
Očekáváte okamžité reakce?
To vše za nízkou cenu?

Vytvoříme Vám texty podle Vašeho přání.  Půjde nám především o kvalitu a Vaši spokojenost. Rádi s Vámi vše prokonzultujeme, abychom splnili Vaše požadavky. Máme po ruce tým schopných copywriterů, korektorů a editorů.

Naše služby

Copywriting

Tvorba článků či jiných textů na Vámi zadané téma bez řízené optimalizace pro internetové vyhledavače. Před psaním si vždy nashromáždíme dostatek informací a texty píšeme tak, aby byly pro čtenáře zajímavé, čtivé, zábavné a plné kvalitních informací. Žádného tématu se nezalekneme, protože se rádi učíme nové věci a rádi získáváme nové vědomosti.

Tvrdé seo články

Zhuštění požadovaných klíčových slov do krátkého článku. Pro člověka jsou tyto články nečtivé a postrádají informace. Používají se k "označení zákazníka" a následnému remarketingu. Je to nejlevnější, ale zároveň nejméně kvalitní text. V čem se liší kvalitní seo copywriting a tvrdé seo články je popsáno níže.

Web copywriting

Vytváření textů pro web vedoucích k akci uživatele – text přirozeně vede uživatele k námi zamýšlenému výsledku, např. k zadání emailu, kliknutí na tlačítko, k nákupu. Web copywriting používáme tehdy, když netvoříme web pro zábavu, ale chceme řídit zákazníka směrem k určité akci.

Seo copywriting

Tvorba článku či jiných textů s optimalizací pro internetové vyhledavače. Pěkný článek tak mohou lidé snadněji najít. Vše vytváříme s ohledem na čtivost a dodržujeme stylistická pravidla - to je kvalitní seo copywriting.

Jazykové korektury textů

Každý text potřebuje jazykovou korekturu i ten na internetu. Proto naše služby, copywriting, seo copywriting i web copywriting, zahrnují také profesionální jazykové korektury textů.

Webový copywriting a seo copywriting a jejich praktikování nás naučilo těchto 7 základních bodů:

  • 1

    Chcete-li, aby byl Váš web úspěšný a přinášel Vám zisk, je potřeba mít kvalitní obsah, který lidé najdou (seo copywriting).

  • 2

    Pozice ve vyhledávačích nejsou založeny pouze na klíčových slovech, ale především na unikátním obsahu.

  • 3

    Zákazníci se na Vaše webové stránky budou vracet častěji, jestliže na něm naleznou příjemné, zábavné a užitečné informace.

  • 4

    Nabízíme pouze služby ověřených copywriterů neboli reklamních textařů zaměřených výhradně na webový copywriting, seo copywriting a jazykové korektury textů.

  • 5

    Textaři musí být zaměřeni na webový copywriting, nabídky výrobku či služby, specifikace výrobku či služby, textovou reklamu, titulky, shrnutí, upoutávky, tiskové zprávy a PR články, odborné články a další publikace.

  • 6

    Psaní by měla být copywriterova oblíbená činnost, svou práci by měl mít rád a ke každé zakázce přistupovat jako k jedinečnému dílu.

  • 7

    Záleží především na kvalitě a originalitě.

Z praxe: webový copywriting,
seo copywriting, jazykové korektury textů

1. Nezávazná objednávka

Pomůže Vám formulář níže.

2. Upřesnění zadání

Zavoláme Vám a na všem se dohodneme.

3. Hotový text

V domluvený termín Vám dodáme hotový text.

Nezbytnou součástí naprosté většiny reklam je text. Bez něj jde jen těžko vyjádřit, o jakou reklamu se jedná. Aby byla propagace výrobku či služby úspěšná a výhodná, musí být text prostě dobrý. A to platí dvakrát pro prodej na internetu. Text na internetu musí zákazníka zaujmout, vyvolat v něm pozitivní pocity, důvěru a musí jej přimět k akci. A to vše jen na pár řádcích. Proto ke každému úspěšnému podnikání patří kvalitní produkt a dobrý copywriter.

Dobrým příkladem role copywritera v reklamě je zkušenost jedné majitelky hotelu pro psy. Otevřela si jej po dlouhém rozvažování. Nakonec opustila své stálé zaměstnání a začala s podnikáním. Hotel pro psy měl dobrou návštěvnost a nebyl ztratný. Po třech letech, kdy majitelka hotel propagovala na internetu, ale návštěvnost se nezvyšovala, rozhodla se udělat změny. Nakonec si objednala profesionálního copywritera, který přišel s tím, že její texty na webových stránkách nejsou špatné, ale nejsou správně směřovány na zákazníka. Majitelka propagovala na webu svůj hotel, jeho rekonstrukci, krásné prostory, velké výběhy, hezké okolí, profesionální hlídače, kvalitní krmivo atd. To vše samozřejmě majitele pejsků zajímá, ale zároveň je nutné nabídnout jim něco osobnějšího.  Jde přece o jejich věrné kamarády. Copywriter proto napsal texty o denním režimu pejsků, osobnější popisy pracovníků, jídelníčky psů, složení krmiv, řešení různých situací, které vznikají při pobytu pejsků v hotelu, podrobné popisy prostor hotelu apod. Ke všemu přidal fotografie a nabídl zákazníkům album fotografií z pobytu jejich mazlíčků v hotelu. Co myslíte, zvýšila se poptávka? Samozřejmě, že ano. Kvalitní web copywriting a seo copywriting Vám vydělá peníze.

Ceník

Tvrdý SEO článek
350 Kč
250 Kč
do 1. 9. 2016
Článek optimalizovaný pro vyhledávače
Zadavatelem určená klíčová slova
Hustota klíčových slov
2,0 - 3,5%
Články vhodné především pro rychlé získání dobrých pozic ve vyhledávačích a "označení zákazníka" pro remarketing v reklamních sítích.
Copywriting
390 Kč
290 Kč
do 1. 9. 2016
Článek optimalizovaný pro čtenáře
Zadavatelem určené téma a cíl článku
Uvedeme 3 ověřené zdroje včetně odkazů
Hodnotné obsahové články, které jsou uživatelsky přívětivé a jejichž cílem je předat konkrétní informace nebo pocity.
Korektury textu
290 Kč
200 Kč
do 1.9.2016
Provedeme korektury Vašich textů
Ve sporných případech předložíme zdroje
Vrátíme Vám jazykově čistý text
Budeme Vašim prvním čtenářem a provedeme korektury textů. Dle náročnosti zásahů si vyhrazujeme právo některé texty nepřijmout nebo požadovat příplatek.
Hodinová kreativa
850 Kč
450 Kč
do 1. 9. 2016
Texty a slogany pro webové prezentace
Zadavatelem určené téma a cíl textů
Zadavatelem určené cílová skupina
Ne vše lze měřit na normo-strany a tak v případě tvorby sloganů a jiných poutavých textů na webové stránky účtujeme v hodinové sazbě.

Ceny v prvních čtyřech sloupcích jsou za jednu normostranu textu (1800 znaků včetně mezer). V případě odběru více než 10 normostran poskytujeme automaticky slevu 8 %. V případě odběru více než 50 normostran za měsíc poskytujeme automaticky slevu 15 %. Při větších odběrech lze o dalších slevách individuálně jednat a to především podle náročnosti textů.

Nezávazná objednávka

Chcete si nás najmout? 
Nebo se chcete jen na něco zeptat?

 Na poptávku odpovíme nejpozději do 24 hodin. Kdybychom to náhodou nestihli, máte první normostranu zdarma.

Potřebujete texty opravdu rychle? I za cenu 30% příplatku?
Zavolejte nám kdykoliv na telefon 776 713 749.

Vybrané reference

0 rok
Na trhu
0+
Normostran textu
0 tisíc
Zobrazení článků měsíčně
0+
Denně získaných emailů
0
Klíčových slov celkem
0 %
Je na pozici 1 - 3
0%
Je na pozici 4 - 10
0 %
Je na pozici 11 - 20

Chtěli byste raději jména a odkazy na projekty? Napište nám, zašleme Vám je, ale uvést ceny a největší odběratele nehodláme .)

Kontakty

Na tomto místě uvádíme nejdůležitější kontaktní údaje.

Telefon

+420 776 713 749

E-mail

info@podtrzeno.cz

Sídlo

Devote 365 s.r.o.
Litovelská 1340 / 2C
77900 Olomouc

042 11 430

DPH

Nejsme plátci DPH.

10 tipů, jak poznat dobrého copywritera

Je těžké odhadnout člověka. A je těžké odhadnout, jestli má copywriter opravdu talent na psaní reklamních textů, na webový copywriting. Zvlášť když se poslední dobou copywriteři objevují jak houby po dešti. Snad Vám pomohou naše postřehy, díky kterým vybíráme kvalitní internetové textaře. V následujících deseti bodech Vám představíme, jaký by měl dobrý copywriter být. Výsledkem bude více než jen seo copywriting.

Copywriter se ptá

Jestliže zadáte copywriterovi zakázku a on ji s kývnutím přijme a řekne, že ji pošle za týden, je pravděpodobně něco špatně. To si může dovolit snad jen v případě, že pro vás pracuje již dlouho a vše potřebné zná. V opačném případě se copywriter ptá na všechny důležité i zdánlivě okrajové informace o vaší firmě, produktu, službě, zákaznících, pracovnících firmy, historii firmy, vašich cílech atd. Jak už jsme si řekli, copywriter musí být dobrý psycholog, ale není to telepat.

Copywriter komunikuje

Komunikace souvisí s bodem jedna, s dostatečným množstvím informací. Nejen že se dobrý copywriter ptá, ale zároveň i sděluje, jak je na tom se zakázkou, jaké má nápady, co se mu na zakázce líbí a co ne, co by šlo zlepšit. Zároveň očekává vaši reakci na jeho vykonanou práci. Chce odvést dobrou práci, z které bude mít dobrý pocit a bude si za ní stát. Stejně tak chce splnit vaše požadavky a potěšit vás. Jediným způsobem, jak toho dosáhnout, je dobrá komunikace. Pokud požadujete kvalitní seo copywriting, vše začíná komunikací.

Copywriter píše jednoduše a k věci

Určitě znáte slovní spojení „umění zkratky“. Toto umění musí copywriter ovládat. Reklamní texty musí být jednoduché, srozumitelné, stručné, přímočaré, přehledné a tak dále a tak dále. Musí jim snadno porozumět každý člověk z cílové skupiny, které jsou texty určeny. Proto se často stává, že copywriter píše a píše, pak zase maže a maže a tak pořád dokola, než dosáhne jeho text dokonalosti. A nejtěžší je právě mazání, díky kterému je ale text kratší a pro čtenáře přístupnější. Psaní jakéhokoliv dobrého textu a rozhodně i toho reklamního je zdlouhavá práce a dřina.  Dokonalý reklamní text říká vše, co má, a zároveň je jednoduchý. Web copywriting nejde zvládnout za hodinu - navíc je vždy nutné provést jazykové korektury textů.

Copywriter pracuje v týmu

Dobrý copywriter pracuje v týmu nebo to alespoň dokáže. Pokud není copywriter týmový hráč, nedomluví se s grafikem, jazykovým korektorem textu, fotografem, ale ani se zadavatelem. Psaní textu je sice samostatnou záležitostí, ale tvorba webových stránek je většinou dílem týmu, kterého je copywriter členem.

Textař provádějící seo copywriting je optimista

S optimistickým člověkem se lépe jedná, lépe se s ním řeší problémy nebo jen obecně komunikuje. A také píše lepší reklamní texty. Sice si nemůžeme tento bod vytesat do kamene, ale zatím se nám jen potvrdil. Neznamená to, že každý optimistický člověk má literární talent, ale že copywriter s optimistickou povahou je výhodnější, a to především pro web copywriting. Často lze z textu vycítit určitou náladu, a když má někdo radost ze života, tak nepíše negativní texty. Ty by prodeji určitě neprospěly.

Webový copywriting - to je zájem o celek

Text na internetu není samostatný prvek, je součástí designu webové stránky. Musí korespondovat jak s povahou firmy, tak s grafikou webu. Dobrý copywriter se na webové stránky dívá jako na celek. Snaží se text svým stylem, slovní zásobou, délkou apod. sladit s obrazem. Např. na stránku s originální barevnou grafikou, která propaguje adrenalinové zážitky, nebude psát strohé texty, ale může si dovolit popustit uzdu své fantazii, použít humor i výrazy obecné češtiny. Jiným stylem bude psát na elegantní webové stránky pojišťovny či banky. Své výtvory nakonec předá na jazykové korektury textů a zajímá se o výsledek, aby se případně poučil ze svých chyb.

Copywriter má rozhled

Jestli má Váš copywriter všeobecný rozhled nezjistíte hned. Neexistuje žádné tělesné znamení, jako třeba třetí oko (i když Vám může trochu napovědět bod 9). Může Vám s tím pomoci informace o jeho dosaženém vzdělání, ale ne vždy spolu tyto dvě věci korespondují. A proč je vlastně ten rozhled tak důležitý? Nejen, že by copywriter neměl dělat věcné chyby, s čímž mu všeobecné znalosti pomůžou, zároveň potřebuje stálou dávku inspirace. Čím víc vědomostí copywriter má, tím lépe se mu píše, což neplatí jen pro webový copywriting. Neznamená to tedy, že byste měli zanevřít na mladé copywritery. Právě jejich energie, chuť a touha po vědomostech může být klíčem k úspěchu. A rozhledem nejsou myšleny pouze informace z přečtených knih a zpráv, jde i o kulturní rozhled, schopnost komunikovat s lidmi, znalost jejich chování apod. Záleží na tom, jestli copywriter nesedí pouze u svého počítače a nesleduje svět prostřednictvím internetu. Takový člověk neporozumí lidem kolem sebe, takže pro ně nemůže psát. Copywriter musí být součástí „živého světa“.

Dobrý textař nelže

Tento bod je jednoduchý. Copywriter by měl být pozitivní, vidět ve všem tu lepší stránku, ale nesmí psát lživé texty.

I u copywritera platí: zdravé tělo – zdravá mysl

Když jsme zdraví, odpočinutí, máme dostatek pohybu i vyváženou stravu, tak se cítíme dobře a práce nám jde lépe. Jestliže je copywriter aktivní, stará se o sebe, uvědomuje si, že svou sedavou práci musí vyvažovat aktivním volným časem a má zdravé sociální vztahy, bude se mu psát určitě lépe, než kdyby tomu bylo naopak.

Věříte mu

Z každého člověka, kterého potkáte, máte nějaký pocit. Může být pozitivní, negativní i neutrální. Může se klidně i měnit. Při výběru textaře věřte své intuici, nemáte roky na to, abyste ho poznávali a vytvářeli si k němu pozitivní vztah. Vyberte si člověka, který Vám bude příjemný, a se kterým nebudete mít problém komunikovat.  Pokud nebudete svému copywriterovi věřit, bude se Vám spolu těžce pracovat a ani samotná vykonaná práce nemusí mít moc šancí na úspěch.

A co text?

Řekli jsme si, jaký by měl být dobrý copywriter. Důležité je rozpoznat také dobrý text. Jak se můžeme dočíst v různých článcích na téma web copywriting, psaní textu pro web se liší od psaní novinových článků, článků do časopisu nebo knihy. Lidé na internetu stále něco hledají. Většina z nich nebrouzdá internetem jen tak, s výjimkou uživatelů sociálních sítí. Jejich cílem je najít určité informace. Proto se tvrdí, že lidé na internetu nečtou, ale text sledují či skenují. Děláme to všichni. Všímáme si pouze informací, které jsou pro nás relevantní a zajímavé. Musíme to tak dělat, jinak by nám ze všech dat a údajů, s kterými se na internetu setkáváme, praskla hlava.

Zadání

Nejen webový copywriting, ale všechny reklamní texty, by se měly držet svého zadání. Reklamní textař v sobě musí utišit touhu vytvářet svá osobní umělecká díla a myslet především na cíl zakázky. Inovace a pestré nápady jsou samozřejmě vítány, ale text by měl splňovat požadavky zadávajícího.

Cílová skupina

Je třeba, aby se web copywriting zaměřoval na cílovou skupinu. Text je totiž psán především pro čtenáře, zákazníky, uživatele. Proto je zásadní si ještě před psaním uvědomit, komu je text určen (?), udělat si přesnou představu o čtenářích nebo si provést průzkum. Bez průzkumu se neobejde ani seo copywriting. K čemu je mnoho stran kvalitního textu, když jej vyhledávačem nikdy nikdo neobjeví?

Struktura, obsah, jazyk

Pro texty na internetu existují jiné požadavky na strukturu, obsah i jazyk. Struktura textu na internetu by měla být přehledná. Text se rozděluje do kratších odstavců, než je běžné v článcích v tištěných periodicích či v knihách. Používají se často podnadpisy a zvýraznění textu tučně, kurzívou či barevně. Obsah webového textu by měl být stručný. Žádná zdlouhavá povídání a úvahy čtenáře na webu nezajímají. Ve světě internetu máme pocit, že se na nás informace valí ze všech stran, a že je nestačíme vstřebat, proto nás vše zdlouhavé brzdí a frustruje. S obsahem by měl korespondovat jazyk. Vhodné jsou pro tyto texty krátké jednoduché věty bez zbytečných kudrlinek a neobvyklých slov. Jestliže jsou v textu používány metafory či přirovnání, musí si být autor jistý, že jim bude rozumět každý čtenář patřící do jeho cílové skupiny. Nejdůležitějšími částmi textu na webu jsou nadpisy, podnadpisy, odkazy a zvýrazněné texty. A to proto, že tyto texty návštěvníci webu čtou první. Někdy jsou to jediné texty, které čtou.

Název

Nejdůležitější při web copywritingu je kvalitní název. Když vymýšlíte název firmy, snažíte se o originalitu, libozvučnost, jednoduchost a zároveň chcete, aby vyjadřoval charakter podniku. U názvu článků jde především o to, aby zaujal a vynutil si pozornost. S tím ale souvisí i dostatek informací, protože čtenář neklikne na nic neříkající odkaz. Titulek tedy musí být dostatečně informující, ale zároveň by měl vzbuzovat zvědavost. A v nejlepším případě by mohl být ještě vtipný. Jednoduché.

Práce na kvalitním názvu se vyplatí.  Závisí na něm, zda si článek budou lidé číst, nebo ne. Můžete mít nejoriginálnější, nejzábavnější, nejzajímavější obsah článku, ale pokud máte špatný název, jeho návštěvnost bude minimální nebo žádná.

Za titulem článku následuje perex. Je to pár úvodních vět, které musí čtenáře vtáhnout a po skvělém názvu ještě navýšit jeho zvědavost, tak aby se pustil i do dalšího čtení. Zde je zásadní rozdíl mezi perexem v článcích na internetu a v úvodech, jak je máme definované ze školních seminárních prací. V tomto úvodu nezačínáme nudnými obecnostmi o vzniku, založení, narození apod.  Takové informace by měly být i v obsahu článku pouze okrajové, protože nejsou příliš zajímavé a čtenáře spíš odrazují. V perexu jsou často napsány ty nejzajímavější údaje článku, které potom copywriter v dalším obsahu rozvádí.  Také se v něm můžou objevovat otázky, které mají čtenáře navnadit, donutit ho, aby chtěl znát odpověď. Perex je tak druhou nejdůležitější složkou web copywritingu vedoucí k čtenářskému zájmu. Čtenář, kterého zaujal titulek a klikne na něj, si jako první přečte věty pod ním. Jestliže v něm nevzbudí dostatečný zájem, v lepším případě rychle projede celý text, jestli ho neupoutá něco jiného, v tom horším a častějším z webové stránky do dvou sekund odejde.

Obsah

Pro obsah platí pravidla, které už jsme si připomínali. Musí být přehledný, stručný, srozumitelný. V hlavní části článku hledají čtenáři nové informace. Pro texty na internetu to platí více než pro novinové a časopisecké statě. Noviny či časopis si koupíme, abychom si přečetli novinky k ranní kávě nebo vyplnili čas při čekání na vlak. Proto i článek, který nám nepřijde zajímavý, si v časopise často přečteme, a pak si povzdechneme, že jsme se opět nic nedozvěděli. Na internetu je to jiné. Máme možnost dostat se na milion webů a přečíst si milion textů. My ale chceme pouze ty informace, které zrovna potřebujeme zjistit nebo které nám připadají k něčemu užitečné. S kvalitním obsahem bude webová stránka a s ní i firma úspěšnější, protože se na ni lidé budou vracet.

Unikátní obsah je důležitý také pro umístění ve vyhledávačích, protože ty upřednostňují weby s originálním a kvalitním obsahem. Roboti vyhledávačů dokáží rozeznat, zda je text okopírovaný z jiného zdroje nebo jestli se v něm vyskytují často se opakující slova. Tím se dostáváme k problematice klíčových slov.

Klíčová slova

Termín klíčové slovo můžeme znát např. z vyhledávání v knihovně, kdy jsou na ně redukovány obsahy knih, tak aby bylo snadnější je zařadit i najít. Používají se také v odborných pracích či pojednáních, v nichž po abstraktu (stručný výtah textu) následuje soupis klíčových slov. Základní funkcí klíčových slov je tedy umožnit vyhledávání textů s konkrétními tématy. Takto fungují také při vyhledávání na internetu. Webové stránky proto bývají optimalizovány na klíčová slova. Je to jedna z metod tzv. SEO.

SEO copywriting

SEO znamená Search engine optimization, česky optimalizace pro vyhledávače. Je to termín z informatiky a označuje metodiku vytváření webových stránek vhodných pro internetové vyhledávače. Běžně je SEO považováno za způsob, jak dostat svou webovou stránku na první pozice při vyhledávání. Uživatel zadá určité slovo či slovní spojení do vyhledavače (u nás nejčastěji do Googlu či Seznamu) a objeví se mu odkazy na stránky, které dané slovo či slovní spojení obsahují. Být na prvních místech je prý výhra. Často ale provozovatelé webu zapomínají na to, že nejde ani tak o pozici při vyhledávání, ale o návštěvnost a z ní plynoucí prodej. V případě, že jsou na webové stránce použité metody tvrdé SEO optimalizace, která sice vytváří velkou návštěvnost prostřednictvím dobré pozice ve vyhledávači, ale ve většině případů pouze lidí, kteří stránku ihned opouštějí, prodeji to nijak nepomůže. To se často stává, jestliže má stránka nekvalitní, neoriginální obsah přehlcený klíčovými slovy. V nejhorším případě tyto klíčová slova se službou či produktem ani nesouvisí.

Používání klíčových slov je důležité, díky nim se ti správní čtenáři dostanou k tomu správnému textu. Je zbytečné se je snažit zneužít. I na internetu vyhrává kvalita nad kvantitou. Proto jsou znalosti profesionálního seo coypwritingu velkou výhodou.

Příklad špatně provedené "optimalizace": Děláme web copywriting a seo copywriting, a tak jsme se rozhodli napsat článek o web copywriting(u) a seo copywriting(u). Tato práce nás velice baví, a to hlavně proto, že web copywriting a seo copywriting je především o přemýšlení a kreativitě. Web copywriting i seo copywriting jsou náročnou činností, u které se člověk musí vcítit do čtenářů, kteří jejich práci webového copywritingu budou číst. Zároveň u seo copywritingu je třeba dodržovat pravidla, aby stránka byla nalezitelná. Opravdu jste dočetli až sem? Jde to i jinak.

Argumentace a nápad

V reklamním textu, který propaguje službu či výrobek je důležitá argumentace a dobrý nápad. Web copywriting je tu od toho, aby zákazníky přinutil k akci. Je důležité podat jim silné důvody, proč by se měli chovat, tak jak to po nich reklama chce. Webový copywriting jim musí ukázat všechny skvělé a hlavně jedinečné vlastnosti produktu či služby, které ji vyzdvihují nad konkurencí. K tomu je opět důležité držet se obrazu cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen. Čím budou důvody konkrétnější, tím bude pro cílené zákazníky přesvědčivější.

Že je v reklamě důležitý inovativní nápad, je jasné. Díky originalitě je značka firmy snadněji zapamatovatelná a dokáže si tak vytvořit osobitou image. V případě, že má značka dobrou a známou image, je prodej jednodušší a následný zisk větší. Kvalitní web copywriting a seo copywriting se vyznačuje tím, že vyzdvihuje všechna pozitiva firmy, produktu, služby, ale střízlivě a elegantně. Netlačí značku na první místo. Agresivní reklama může zákazníky odradit.

Jazyková čistota

Posledním bodem, který je stejně důležitý jako všechny ostatní, je jazyková vytříbenost. Každý text, ať už je v knize, časopise či na internetu, by neměl obsahovat pravopisné chyby, proto by jazykové korektury textů měly být samozřejmostí. Pokud v textech používáme nespisovných výrazů, musí být patrné, že jde o záměr, nikoliv o neznalost. Čeština je složitý jazyk, a proto je důležité mít při psaní po ruce Pravidla českého pravopisu či využívat Internetovou jazykovou příručku od Ústavu pro jazyk český. Užitečný je také Slovník synonym či Slovník cizích slov. Není ostuda nevědět a zjistit si, ostuda je nevědět, nezajímat se a přesto se zabývat psaním textů. V případě, že copywriter tráví u jednoho textu několik hodin v kuse, není neobvyklé, že pravopisné chyby či překlepy nevidí. Proto je vhodné dělat jazykové korektury textů po delší pauze nebo nechat si je udělat od jiné osoby. Korektura textů vyžaduje dostatečnou koncentraci a trpělivost. Je časté, že trvá až polovinu doby, za kterou byl napsán samotný text.

Závěr

Shrneme si, jak by měl tedy správný výsledek web copywritingu vypadat. Text pro web musí mít skvělý název, což znamená, že by měl upoutat pozornost, říct dostatek informací a být zajímavý. V pretexu je nutné pozornost čtenáře připoutat a nepustit, dát mu to, co chce, ale zároveň zvýšit jeho zvědavost. Hlavní část textu musí obsahovat relevantní informace, které jsou zajímavé, vtipné, sexy. Nic neodradí čtenáře tak, jako prázdné žvanění o nesmrtelnosti brouka. Webový copywriting a seo copywriting by měl využívat klíčová slova pro vyhledávání, ale neměl by být založen pouze na nich. Text je určen především pro lidi, ne pro vyhledávače. Zárukou kvalitního prodejního textu je dobrá argumentace a pokrokové nápady. A nakonec dobrý text určuje jazyková čistota, kterou zaručí důkladná jazyková korektura textů.

Pod čarou

Vítáme všechny čtenáře, kteří čtou odspodu. Kontakty najdete zde. Celý tento článek byl optimalizován na tato klíčová slova: "seo copywriting, web copywriting, jazykové korektury textů, webový copywriting, copywriter". Chcete také čtivý, ale optimalizovaný text? Všechny materiály © 2014–2016 Devote 365 s.r.o. a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena. Všeobecné obchodní podmínky; pohání WP.