Kvalitní copywriting – to je DEVOTE365.cz

Hledáte schopné copywritery? Chcete výdělečné texty? Očekáváte okamžité reakce? To vše za nízkou cenu? Vytvoříme vám texty podle vašeho přání. Půjde nám především o kvalitu a vaši spokojenost. Rádi s vámi vše zkonzultujeme, abychom splnili vaše požadavky. Máme po ruce tým schopných copywriterů, korektorů a editorů. A jak takový kvalitní copywriting v našem provedení vypadá? Pokračujte ve čtení a dozvíte se další podrobnosti.

Copywriting – co to vůbec je?

V první části textu o našich službách by pravděpodobně bylo vhodné, uvést si několik základních informací. Oč tedy běží, když mluvíme o copywritingu? V obecném smyslu se pod pojmem “copywriting” ukrývá tvorba článků či jiných textů na vámi zadané téma bez řízené optimalizace pro internetové vyhledávače. Před psaním si vždy shromáždíme dostatek informací a texty píšeme tak, aby byly pro čtenáře zajímavé, čtivé, zábavné a plné kvalitních informací. Buďte si jisti, že se rádi učíme nové věci a s chutí získáváme nové vědomosti, proto nehrozí, že bychom se jakéhokoliv tématu zalekli.

SEO copywriting v našem podání – to se dá číst!

Ve spojitosti s copywritingem stojí za to rovněž poznamenat, že můžeme rozlišovat více druhů této činnosti. V běžném SEO copywritingu (SEO = Search Engine Optimization) jde čistě o zhuštění požadovaných klíčových slov do krátkého článku, pomocí kterých se potenciální zákazníci mají možnost dostat k vašemu webu a nabízeným službám – stačí, když dané klíčové slovo zadají do internetového vyhledávače. “Tvrdý” SEO copywriting používá články k “označení zákazníka” a následnému remarketingu. Jde zpravidla o nejlevnější, ale zároveň nejméně kvalitní text, poněvadž mnohdy postrádá informace i dostatečnou atraktivitu pro čtenáře. Neznamená to ovšem, že se SEO copywriting nedá dělat kvalitně a čtenářsky přívětivě, za současného zachování dostatečného počtu klíčových slov. My sami si dáváme záležet na tvorbě kvalitních PR článků, vytvářených s ohledem na čtivost a dodržování stylistických pravidel.

Web copywriting – argumentace a dobrý nápad především

Druhým speciálním typem copywritingu je tzv. web copywriting, jehož primárním cílem je nasměrovat zákazníka k určité akci, např. k zadání emailu, kliknutí na tlačítko, k nákupu atp. V reklamním textu, který propaguje službu či výrobek, je důležitá argumentace a dobrý nápad. Zákazník by měl jednoduše získat silné důvody, proč by se měl zachovat tak, jak to po něm reklama chce. V rámci webového copywritingu se snažíme zákazníkům ukázat všechny skvělé a hlavně jedinečné vlastnosti produktu či služby, které je vyzdvihují nad konkurencí. Je pro nás tudíž nezbytné, znát obraz cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen, abychom tomu mohli texty patřičně přizpůsobit. Čím konkrétnější tento obraz bude, tím přesvědčivější mohou být výsledné texty pro cílové zákazníky.

Jazyková korektura, to je u nás samozřejmost

V neposlední řadě bychom vás chtěli ubezpečit, že veškeré naše texty, ať už se jedná o klasický copywriting, SEO nebo web copywriting, procházejí profesionální jazykovou korekturou, aby tak byl výsledný produkt z naší dílny skutečně bezchybný. Pokud vás námi nabízené služby zaujaly a přemýšlíte o navázání spolupráce s naší společností, neváhejte vyplnit nezávaznou objednávku prostřednictvím webového formuláře na stránce devote365.cz. Obratem vám zavoláme a dohodneme se na konkrétním zadání vaší zakázky i budoucím termínu, kdy vám dodáme hotový text. Děláme, co nás baví a lidé říkají, že nám to jde. Tvoříme texty na zakázku a najmout si nás můžete i vy.


Potřebujete zaujmout kvalitním
a optimalizovaným textem?

Netrapte se sami s texty, které bez optimalizace nikdo nenajde. Poptejte nás, připravíme vám analýzu klíčových slov a nepřehlédnutelný text.

CHCI SKVĚLÝ TEXT

Jsem jedním ze zakladatelů společnosti Devote 365 s.r.o. Starám se o klíčové zákazníky, navrhuji strategie a ve volných chvílích také píši. Mám na krku čerstvé projekty jako shop.kikafe.cz, seal-navijaky.cz nebo optimalizaci e-shopu airsoft-online.cz. S menšími i většími přestávkami se webům věnuji od roku 2004. Texty které publikuji mohou propagovat konkrétní značku nebo produkt.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *